فیزیوتراپی در منزل

اصلی‌ترین و مهم‌ترین خدمات هوم ویزیت تهران ارائه خدمات مربوط به فیزیوتراپی در منزل می‌باشد. تیم قوی و حرفه‌ای فیزیوتراپی صبح یکی از پیشروان در این زمینه، راحتی و رفاه حال بیمارانی که توانایی انتقال به مراکز درمانی را ندارد با مجهزترین و بهترین تجهیزات روز مورد نیاز در زمینه فیزیوتراپی برای درمان در منزل بیماران محترم حاضر شده و با کیفیت‌ترین خدمات فیزیوتراپی را به بیماران عزیز هدیه می‌کند.

این مرکز با در اختیار داشتن فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای خانم و آقا با توجه به نیاز بیماران محترم نسبت به اعزام آنها به محل مورد نظر اقدام می‌کنند. این مرکز با در اختیار داشتن فیزیوتراپیست‌های حرفه‌ای که در این رشته تحصیل کرده‌اند، آماده ارائه حرفه‌ای‌ترین خدمات فیزیوتراپی با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا به بیماران محترم و در منزل آنها می‌باشند. برای استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل از مراکزی که مجوزهای لازم در این زمینه را کسب کرده‌اند و همچنین از تکنسین‌ها و فیزیوتراپیست‌هایی که در دانشگاه در این رشته مرتبط تحصیل نموده‌اند کمک بگیرید، تا شاهد روند درمانی مناسبی باشید.

فیزیوتراپی در منزل تخصص اصلی فیزیوتراپی صبح می باشد. به این صورت که در هر کجای تهران که باشید، تیم تخصصی فیزیوتراپی صبح با تجهیزات کامل همراه با افراد مجرب در این حوزه به کمک شما خواهند آمد. برای رزرو نوبت و اطلاع دقیق از شرایط، با ما تماس بگیرید.

چرا فیزیوتراپی صبح؟!

20 سال تجربه فیزیوتراپی

متخصصین فیزیوتراپی

تضمین بهبود کامل بیمار

پزشکان متخصص و مجرب

فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود؟

فیزیوتراپی در منزل در تهران امروزه با توجه به زندگی شلوغ شهری موضوع بسیار رایجی در بین مردم شده است. ممکن است شما به علل مختلفی همچون کمبود وقت و یا فضای شلوغ مراکز خدمات درمانی بیشتر ترجیح دهید که از بیمار خود در فضای آرام و بی دغدغه خانه مراقبت و نگهداری کنید و یا چنانچه نیاز به بهره مندی از جلسات فیزیوتراپی دارید، از خدمات فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد استفاده کنید.

فیزیوتراپی در خانه بهترین انتخاب برای افرادی است که مثلا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه پا، کهولت سن و یا هر بیماری یا آسیب دیگری نمی توانند خود به مراکز درمانی مراجعه کنند و یا قادر به راه رفتن نیستند، از این رو با فیزیوتراپی در منزل بدون هیچ مشکلی می توان در خانه جلسات مورد نیاز درمانی را پشت سر گذاشت و خیالتان از بابت رسیدگی به اوضاع درمانی راحت باشد.

فیزیوتراپی در منزل چیست؟

فیزیوتراپی از طیف وسیعی از تکنیک‌ها و خدماتی تشکیل شده است که می‌تواند برای بیماران با شرایط مختلف سلامت مفید باشد و آن‌ها را درمان کند. هر تکنیک ممکن است شرایط یکسان یا متفاوتی را درمان کند. متناسب با نیازهای منحصر به فرد بیمار، جلسات درمانی در خانه ممکن است شامل تمرینات مختلف، استفاده از تجهیزات تخصصی یا تکنیک‌های درمان دستی باشد. فیزیوتراپیست همیشه اطمینان حاصل می‌کند که درمان‌های انجام شده در محیط خانه بدون به خطر انداختن فرد بیمار انجام شود. 

فیزیوتراپی در منزل برای افرادی که توان خارج شدن از منزل را ندارند بسیار کاربردی و مفید است. هر یک از بیماران با توجه به آسیبی که دیده‌اند به روش‌های درمانی متفاوتی نیاز دارند. 

فیزیوتراپی دانشی است که علاوه بر بهبود کیفیت زندگی می تواند از ایجاد آسیب های مختلف نیز جلوگیری کند. فیزیوتراپی یک سیستم توانبخشی است و می تواند نقش ویژه ای در مراقبت های حاد نیز ایفا کند.

فیزیوتراپی همچنین می تواند بیماری های مزمن را نیز به خوبی مدیریت کند به علاوه اینکه می تواند در حفظ عملکردهای حرکتی، آموزش به بیمار و مراقبت از او نیز اقدام کند. بیمار در هر سن و شرایطی می تواند از خدمات فیزیوتراپی در خانه استفاده کند به خصوص در مواقعی که فرد به علت سانحه ای توانایی حرکتی اش را از دست داده باشد و اصلا امکان راه رفتن را ندارد.

همچنین افرادی که تحت جراحی قرار گرفته اند و رفت و آمد برایشان مشکل است و یا به هیچ عنوان توانایی حرکت کردن و راه رفتن را ندارند اما نیاز به دریافت جلسات توانبخشی و فیزیوتراپی زیادی دارند، فیزیوتراپی در منزل در تهران بهترین راهکار می باشد که حتی باعث می شود در زمان بیمار و همراه اش نیز صرفه جویی شود.

فیزیوتراپی در منزل چیست

فیزیوتراپی یک حرفه مراقبت‌های بهداشتی است که به تحرک و حرکت کمک می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا قدرت، عملکرد و سلامت کلی خود را حفظ، بازیابی و به حداکثر برسانند. شناخت بدن و نحوه عملکرد آن به فیزیوتراپیست‌ها کمک می‌کند تا بهترین روش‌های درمانی برای یک بیماری خاص را پیدا کنند. اغلب اوقات، مثلاً بعد از یک تصادف یا بهبودی از یک بیماری، بدن خود را ضعیف می‌بینید. در چنین مواردی، هر بار که با فیزیوتراپیست قرار ملاقات دارید، رانندگی به بیمارستان و بازگشت به آن می‌تواند دست و پا گیر شود. می‌توانید به طور متناوب یک قرار ملاقات با فیزیوتراپیست تعیین کنید که به شما امکان می‌دهد خدمات درمانی را به راحتی در خانه خود جستجو کنید. معمولاً خدمات فیزیوتراپی در منزل به توانبخشی و بهبودی سریع‌تر کمک می‌کند. هدف نهایی فیزیوتراپی همکاری با بیمار در روند بهبودی و همچنین ارتقای سلامت و تناسب اندام است. درک اهمیت فیزیوتراپی بسیار مهم است.

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود؟

فیزیوتراپیست به همراه تجهیزات مورد نیاز به منزل بیمار اعزام می شود و اولین قدم قبل از شروع درمان، تعیین محل مناسب در خانه جهت شروع فیزیوتراپی است که اهمیت زیادی دارد. سپس مشکل بیمار به صورت دقیق آنالیز و ارزیابی شده و در آخر برنامه ی درمانی منظم جهت بهبود بیمار شروع می شود.

نکته: دیگر اعضای خانواده و یا نزدیکان بیمار نیز می توانند جهت مشاهده روند درمان بیمار در کنار وی حضور داشته باشند و در صورت داشتن پرسشی آن را از فیزیوتراپ (physiotherapist) بپرسند تا درک بهتری از روند و چگونگی درمان بیمار خود داشته باشند و در صورت لزوم نیز آموزش ببینند که چگونه می توانند به وی تا رسیدن به بهبودی کامل کمک کنند.

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود ؟

در بیشتر موارد، فیزیوتراپیست‌های خانگی با توصیه پزشکان تعیین می‌شوند. با این حال، بسیاری از مراکز مراقبت‌های بهداشتی در سراسر جهان خدمات فیزیوتراپی در منزل را ارائه می‌دهند که شامل مراحل زیر است:

  1. هنگامی که یک قرار ملاقات با فیزیوتراپیست تعیین کردید، در روز اول، او یک ارزیابی اولیه دقیق را انجام می‌دهد، که در آن یک برنامه درمانی سفارشی دریافت خواهید کرد.
  2. در قرارهای بعدی، فیزیوتراپیست جلسات توانبخشی را بر اساس شرایط بیمار از 45 دقیقه تا یک ساعت انجام خواهد داد.
  3. اکثر خدمات فیزیوتراپی در منزل بسته‌های هفتگی یا ماهانه ارائه می‌دهند و شما می‌توانید بسته‌ای را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.
  4. همچنین، برنامه ریزی یک قرار است که به دستور شما انجام می‌شود تا بتوانید زمان مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

روش‌های فیزیوتراپی در منزل برای بهبود حالت فیزیکی

  1. تمرینات تقویتی:

    • تمرینات عضلات اصلی: تمریناتی مانند شانه‌ها، سینه، شکم، پشت و پاها که به تقویت عضلات اصلی بدن کمک می‌کنند.
    • تمرینات مقاومتی: استفاده از وزنه‌ها، بندها یا مقاومت‌های دیگر برای تقویت عضلات.
    • تمرینات تعادل: تمریناتی که تعادل و استحکام عضلات تشکیل دهنده‌ی بدن را تقویت می‌کنند.
  2. تمرینات انعطاف‌پذیری:

    • کشش عضلات: استفاده از تمرینات کششی برای افزایش انعطاف‌پذیری عضلات.
    • یوگا و پیلاتس: انجام تمرینات یوگا و پیلاتس که به تقویت عضلات، افزایش انعطاف‌پذیری و بهبود روحیه کمک می‌کنند.
  3. تمرینات تنفسی:

    • تمرینات تنفس عمیق: تمرینات تنفسی عمیق که به تأمین اکسیژن بیشتر به بدن و تسکین استرس کمک می‌کند.
    • تمرینات تنفسی آرامش بخش: تمرینات تنفسی آرامش بخش که به کنترل تنفس، کاهش تنش و اضطراب کمک می‌کند.
  4. تمرینات کار با تجهیزات:

    • تمرینات با توپ پیلیت: استفاده از توپ پیلیت برای تقویت عضلات و بهبود تعادل.
    • تمرینات با باند مقاومتی: استفاده از باند مقاومتی برای تمرین عضلات و افزایش قدرت.
  5. تمرینات درمانی:

    • درمان گرما و سرما: استفاده از کمپرس گرما و سرما برای کاهش درد و التهاب.
    • تمرینات رلکسیشن: تمرینات رلکسیشن و آرامش بخش برای کاهش استرس و تسکین درد.

توصیه می‌شود قبل از شروع هر برنامه فیزیوتراپی در منزل، با متخصص فیزیوتراپی یا پزشک خود مشورت کنید تا برنامه مناسبی برای شرایط شما تهیه شود.

تذکر: قبل از شروع هر برنامه فیزیوتراپی، بهتر است با یک متخصص فیزیوتراپی یا پزشک مشورت کنید تا برنامه را بر اساس وضعیت شما تنظیم کند و تمرینات را به درستی انجام دهید.

لطفاً توجه داشته باشید که این توصیه‌ها عمومی هستند و ممکن است بسته به وضعیت شما و هر فردی، نیاز به تنظیمات و تمرینات ویژه‌ای داشته باشید.

فیزیوتراپی سالمندان در منزل

پیری بخشی طبیعی از زندگی است و روند پیری اجتناب ناپذیر است. عملکرد بدن ما با افزایش سن تغییر می‌کند. مهم نیست که این تغییرات چقدر بزرگ یا کوچک باشد، نمی‌توان انکار کرد که سلامت جسمانی فرد با گذشت زمان کاهش می‌یابد. افزایش سن می‌تواند مشکلات سلامتی منحصر به فردی از جمله اسکلتی عضلانی، قلبی عروقی و عصبی ایجاد کند. با بالا رفتن سن، ممکن است همپوشانی این سه دسته اتفاق بیفتد که منجر به بیماری‌های متفاوتی (همزیستی چندین بیماری سلامتی) شود.

فیزیوتراپی بر کمک به فرد برای بازیابی استقلال عملکردی در صورت امکان در کنار سازگاری روانی اجتماعی برای تسهیل مسیر بهبودی تمرکز دارد. فیزیوتراپی سالمندان، به ویژه، به طور خاص برای نیازهای سالمندان با عوارض ناشی از روند پیری طراحی شده است.

برای بزرگسالان مسن، توانایی انجام وظایف فیزیکی خود در زندگی روزمره، نقطه شروع ضروری برای درمان است. فیزیوتراپی به ارتقای استقلال در فعالیت‌های زندگی روزمره و در عین حال حفظ وضعیت عملکردی کمک می‌کند.

درمان اغلب شامل ارزیابی اختلالات عملکردی و تحرک عمومی فرد، در کنار تمرینات، آموزش، و مداخلات رفتاری برای کمک به بازگرداندن تحرک، قدرت، تعادل و کاهش درد است.

در نهایت، فیزیوتراپی موثرترین اقدام است؛ زیرا شما یک متخصص آموزش دیده برای راهنمایی بیمار مسن دارید. مشارکت دادن مراقبین در فرآیند توانبخشی در خانه یک امتیاز مثبت خواهد بود، زیرا آن‌ها می‌توانند زمانی که فیزیوتراپ شما در اطراف شما نیست در انجام تمرینات کمک کنند. برای کسانی که امکانات لازم برای درگیر شدن با خدمات فیزیوتراپی سالمندان را در یک محیط بالینی ندارند، می‌توانند به جای آن تمرینات فیزیوتراپی ساده و ابتدایی را در راحتی و آسایش خانه خود ادغام کنند. با این حال، توجه داشته باشید که نتایج ممکن است در مقایسه با یک محیط بالینی محدود باشد.

خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط چه کسی انجام می شود؟

فیزیوتراپیست براساس تخصص خود و تسلطی که بر چگونگی عملکرد بدن دارد می تواند به افراد ناتوان یا آسیب دیده کمک کند تا مشکلات رباطی آنها چه مزمن و چه حاد بهبود یابد.

فیزیوتراپی در منزل در تهران 

فیزیوتراپی در منزل به معنی اجرای تمرینات فیزیکی و درمانی توسط یک فیزیوتراپیست در خانه بیمار است. این روش به کمک تمرینات و حرکات خاص، به بهبود عملکرد عضلات و افزایش قدرت آن‌ها، افزایش حرکت مفاصل و کاهش درد و التهاب‌ بیماران کمک می‌کند. فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد برای بیمارانی که نمی‌توانند به مطب فیزیوتراپی مراجعه کنند، یا برای بیمارانی که پس از مرخصی از بیمارستان باید به تمرینات خود ادامه دهند، مفید است.

فیزیوتراپی در منزل در واقع یک روش عملی و کاربردی برای بهبود وضعیت عملکرد فیزیکی بیماران است. با استفاده از این روش، بیماران می‌توانند در خانه خودشان تمرینات و درمان‌های لازم را انجام دهند و از هزینه‌های مربوط به سفر به کلینیک فیزیوتراپی صرفه جویی کنند. علاوه بر این، درمان در منزل بیشترین راحتی را برای بیمار فراهم می‌کند و او را تحریک می‌کند تا در تمرینات خود پافشاری کند و به بهبود سریع بیمار کمک کند.

فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد

فیزیوتراپی صبح مفختر است که در غرب تهران بهترین خدمات فیزیوتراپی در منزل در سعادت آباد را ارائه می دهد.

درمان های دستی – تمرین درمانی – برق درمانی – بهبود کمر درد – زانو درد – بیماران فلجی – پارکینسون – سکته مغزی – ام اس – فلج مغزی – تمرین های ورزشی – ماساژ – طب سوزنی – سرما و گرما درمانی – درمان مشکلات عصبی – عضلانی – ارتوپدی – قلبی – تنفسی

تمامی درمان های فوق از طریق خدمات فیزیوتراپی در خانه سعادت آباد ، انجام می شود .

فیزیوتراپی بدون مراجعه به مراکز درمانی 

لازمه‌ی نتیجه بخش بودن درمان فیزیوتراپی، مراجعه منظم و مکرر به کلینیک فیزیوتراپی ست. از آنجایی که برخی از مراجعان به دلیل وجود شرایط سخت، نوبت‌های نامنظم و طولانی خسته می‎شوند ممکن است که به سراغ فیزیوتراپی در منزل بروند. فیزیوتراپی در منزل صفر تا صد تا صد روند درمان شما را در منزل انجام می‌دهند، حتی ارزیابی اولیه را. 

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم 

ممکن است بیماران و مراجعان خانم درخواست فیزیوتراپیست خانم داشته باشند؛ چرا که علاوه بر احساس امنیت و آرامش بیشتر ، بانوان می‌توانند لباس و پوشش دلخواه خود را داشته باشند. کمک گرفتن از فیزیوتراپیست‌های خانم یک امر الزامی است. از طرف دیگر برای خانم‌ها ایجاد ارتباط و برقراری ارتباط با فیزیوتراپیست‎های زن آسان‌تر باشد. 

تمرینات ورزشی فیزیوتراپی در منزل 

انجام تمرینات و ورزش‌های فیزیوتراپی در منزل باید زیر نظر فیزیوتراپیست باشد. حتی شروع و پایان آن نیز باید توسط فیزیوتراپیست شما تشخیص داده شود. قطع خودسرانه ورزش می‌تواند به بدن شما آسیب برساند به همین خاطر همه چیز حتی نحوه انجام تمرینات ورزشی باید زیر نظر فیزیوتراپیست شما انجام شود. برخی از مهم‌ترین ورزش‌هایی که ممکن است فیزیوتراپیست در برنامه شما قرار دهد عبارت است از:

  • ورزش‌های دامنه حرکتی
  • تمرینات تقویتی عضله‌ها و عملکردی
  • تمرینات هماهنگی اعضای بدن و حفظ تعادل
  • تمرینات استقامتی و تمرینات کششی

در چه مواردی نیاز به فیزیوتراپی در منزل دارید؟

در میان دردها و مشکلاتی که برخی از مراجعان دارند، برخی از دردها هستند که به حدی شدید است که فرد نمی‌تواند به صورت حضوری و مکرر به کلینیک مراجعه کنند. برای مثال افرادی که دچار صدمات شدید در تصادف شده‌اند. 

  • گردن درد و کمر درد
  • آرتروز مفاصل
  • شکستگی یا سایر شرایط و اختلالات ارتوپدی
  • عدم تعادل و ضعف حرکتی
  • خستگی و ضعف جسمانی مزمن
  • تقویت عضلات قبل و بعد از جراحی
  • عوارض سرطان و شیمی درمانی
  • آموزش‌های مرتبط با تناسب اندام و سلامتی
  • مشکلات تنفسی
  • توانبخشی قلبی و درد قفسه سینه
  • مشکلات زانو ، مچ پا و پا
  • مشکلات شانه ، بازو ، دست و مچ ، مانند سندرم تونل مچ دست و التهاب تاندون شانه
  • توانبخشی قبل و بعد از زایمان
  • توانبخشی عصبی ، مانند سکته ی مغزی و آسیب نخاعی یا ضربه به سر
  • مراقبت از زخم‌ها مانند زخم‌های دیابتی و زخم‌های آسیب ناپذیر، قبل یا بعد از جراحی
  • رگ به رگ شدن معمول و کشیدگی عضلات اندام‌ها و اسپاسم
  • صدمات ناشی از کار مانند صدمات حرکتی مکرر ، تصادفات ناشی از لغزش و سقوط و سایر ضربه‌ها
  • آسیب‌های ناشی از ورزش و فعالیت‌های بدنی

اولین ملاقات با فیزیوتراپیست 

در اولین جلسه ملاقات معاینه فیزیکی و سوابق پزشکی شما مورد بررسی قرار می‌گیرد. تا با توجه به آن برای شما آموزش‌ها، برنامه‌ها و تمرینات مختلف نوشته شود. پیشنهاد ما به شما این است که در جلسه اول در کنار خانواده و مراقبان خود باشید تا هم شما و هم افراد خانواده نکات و صحبت‎های فیزیوتراپیست را بشنوند.

انتخاب محل مناسب در منزل 

یکی از مهم‌ترین مواردی که در همان جلسه اول به شما گفته می‌شود، در رابطه با محیط خانه و محل مناسب برای فیزیوتراپی است. محل انجام تمرینات فیزیوتراپی باید به گونه باشد که حواشی و وسایل اضافی مزاحم کار شما نشود. همچنین آرامش و سکوت مسئله دیگری است که باید در منزل به آن توجه کافی شود. در صورتی که فرزند کوچکی دارید تا حد امکان در آن چند ساعت، فرزند خود را به فرد دیگری بسپارید. 

اهداف شما از انجام تمرینات فیزیوتراپی چیست ؟

هر فردی با توجه به دلیل مراجعه خود می‌تواند هدف متفاوتی داشته باشد. برای مثال فردی که دچار درد شدید است به دلیل کاهش درد به فیزیوتراپیست مراجعه می‌کند. با این حال هدف درمانی خود را به صورت دقیق با فیزیوتراپیست خود مطرح کنید تا فیزیوتراپیست به درک روشنی از بیماری شما برسد و برنامه درمانی شما را متناسب با دلیل مراجعه شما، تنظیم کند. 

انجام تمرینات فیزیوتراپی بعد از جلسه 

چنانچه فیزیوتراپیست به شما تمرینات اضافه‎تری بدهد، لازم است که بعد از اتمام هر جلسه به انجام آن تمرینات بپردازید؛ البته تمرینات باید اصولی و طبق آموزشی که که به شما داده شده است انجام شود. 

در صورت مشاهده درد شدید آن تمرین را متوقف کنید و با فیزیوتراپیست خود مشورت کنید. انجام تمرین‌های خانگی را در فیزیوتراپی منزل جدی بگیرید تا روند بهبودی شما تسریع پیدا کند. 

فیزیوتراپی در منزل در مناطق شمال،جنوب،شرق و غرب تهران

در هر کجای تهران باشید و نیاز به فیزیوتراپی در منزل داشته باشید، خدمات کلینیک صبح را دریافت خواهید کرد. فرقی ندارد در شمال تهران، جنوب تهران، غرب یا شرق تهران باشد؛ کلینیک فیزیوتراپی صبح خدمات خود را در همه این نقاط ارائه می‌دهد، تنها کافی است با ما تماس بگیرید و آدرس محلی زندگی خودتان را به ما اعلام کنید. خدمات فیزیوتراپی در منزل برای شما به بهترین شکل انجام می‌شود. حال شما در کجای تهران بزرگ زندگی می‌کنید؟

درخواست مشاوره و نوبت دهی فیزیوتراپی درمنزل

مزایای فیزیوتراپی در منزل مرکز سعادت آباد

همانطور که می دانید درمان های فیزیوتراپی نیاز به جلسات متعدد و عمدتا هرروزه دارد تا بیمار بتواند به نتایج مطلوب درمان با فیزیوتراپی برسد. چنانچه شرایط بیمار سخت باشد و یا امکان ماندن در صف های طولانی و نامنظم مراکز درمانی را ندارید، بهترین پیشنهاد جهت رسیدگی به درمان و انجام روند منظم درمانی بیمار، استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد است.

توجه: مرکز فیزیوتراپی در خانه سعادت آباد جهت رفاه حال بیماران خانم، از کادر متخصص و مجرب فیزیوتراپیست خانم نیز استفاده و اعزام می کند.

فیزیوتراپی بهترین روش درمانی جهت توانبخشی بیمار بعد از آسیب دیدگی است و هدف از فیزیوتراپی در منزل بازپروری حرکت و قدرت بیمار و نیز به حداکثر رساندن عملکرد فرد می باشد.
بدن فرد بعد از آسیب دیدگی جهت برگشت به شرایط طبیعی و نیز افزایش نیروی بدن نیاز به درمان های متخصص فیزیوتراپی دارد.

یکی از بهترین مزیت های فیزیوتراپی در منزل در تهران، کاهش زمان ویزیت بیمار است که باعث می شود مراحل درمان سریعتر پیش برود.

خدمات فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد

مزایای فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی طی سال‌ها، اثربخشی خود را در کمک به بیماران در بازگرداندن سلامت خود و افزایش قدرت بدنی، عملکرد و تحرک ثابت کرده است. برای افزایش بیشتر تجربه شما از فیزیوتراپی، فیزیوتراپیست‌های ما شخصاً به شما مراجعه کرده و فیزیوتراپی را در منزل انجام می‌دهند. برخی از مزایای دریافت خدمات از فیزیوتراپ در منزل عبارتند از:

  • راحتی به همراه دارد
  • مراقبت شخصی را ارائه می‌دهد
  • روند بهبود سریع‌تر است
  • بدون مشکل حرکتی
  • مدیریت زمان بهتر
  • مقرون به صرفه
  • حمایت و نظارت خانواده

نتیجه گیری

تمامی درمان های توانبخشی و فیزیوتراپی را می توان با استفاده از خدمات فیزیوتراپی در منزل سعادت آباد دریافت کرد. انجام فیزیوتراپی در خانه برای بیماران بعد از عمل های جراحی همچون دیسک کمر، دیسک گردن، آرنج، دست، تنگی کانال نخاع، اندام فوقانی، یخ زدگی شانه ها، رابط صلیبی زانو، درد های سیاتیک ، ضایعات نخاعی، سکته های مغزی، ام اس و … توسط فیزیوتراپیست های حرفه ای و متخصص انجام می شود.
توجه داشته باشید که دریافت جلسات فیزیوتراپی نقش بسیار موثری در بازگردانی سلامت بیمار و نیز بهبود قدرت جسمانی، عملکرد و تحرک عضلانی دارد و این نکات مثبت حاصل از فیزیوتراپی بعد از سال ها تجربه و استفاده از این دانش، اکنون برای عموم افراد جامعه ثابت شده است.

سوالات متداول شما درباره فیزیوتراپی در منزل

آسانی و راحتی – صرفه جویی در وقت – هزینه مناسب – کاهش طول دوره درمان – عدم نیاز به رفت و آمد – مدیریت درمان – نظارت مستقیم خانواده

مشکلات عصبی – مشکلات عصبی عضلانی استخوانی – مشکلات قلبی و عروقی – مشکلات تنفسی همانند آسم

فیزیوتراپیست ابتدا وضعیت بیمار را ارزیابی می کند و سپس براساس تشخیص داده شده ، برنامه درمانی را شروع می کند . بیمار می تواند در محیط آرام خانه به درمان بپردازد . متخصص فیزیوتراپی با استفاده از حرکات و تمرینات مخصوص به تقویت و بهبود وضعیت حرکتی بیمار می پردازد .